Yıkanmış ürün geri iade edilir mi?
Yıkanmış/giyilmiş ürünler iade edilebilir mi? Sadece yıkanmamış/giyilmemiş ve kullanılmamış ürünleri iade edebilirsiniz.
Hangi durumlarda iade kabul edilmez?
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, çabuk bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler ile kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır.
Mağazadan alınan bir ürün hangi koşullarda iade edilebilir?
Mağazadan satın aldığınız ürünü, koşullar sağlandığı takdirde iade edebilirsiniz. Bazı mağazalar satın aldığınız ürünü 15 (on beş) gün içerisinde koşulsuz iade ederken, bazı mağazalar 7-7 gün içerisinde ürünü iade ederken, bazıları ise aynı gün koşulsuz iade yapmaktadır.
LCW yıkanan ürün iade edilir mi?
Kullanılmamış, hasarsız, iç/dış etiketleri bozulmamış LC Waikiki markalı ürünlerinizi 120 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Farklı markalara ait ürünlerde iade süresi 14 gündür. Hijyenik sebeplerden dolayı iç giyim ürünleri iade edilememektedir.
Trendyol yıkanan ürün iade edilir mi?
İade ve iptal hakkı keyfidir. “•Ürünler kullanılmış, giyilmiş veya yıkanmış olarak gelirse, size iade etmek zorunda kalabiliriz. Bu durumda, geri ödeme yapılmayacaktır.” Böyle bir gerekçe olamaz. Kişisel hijyenine önem veren hiç kimse bir ürünü satın alıp hemen giymez.
İade kabul etmeyen satıcı nereye şikayet edilir?
Başvurular, tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki tüketici hakem heyetine yapılabilir.
Giyimde tüketici hakları nelerdir?
Evet, satın alınan malın ayıplı olduğu ortaya çıkarsa tüketiciler, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl içinde iadesini, ayıpsız bir ürünle değiştirilmesini, ayıp oranında fiyat indirimi veya ücretsiz onarımını talep etme hakkına sahiptir. Tüketici dilediği hakkı kullanmakta serbesttir.
İade yok değişim var yasal mı?
“Değişim mümkün, iade yok” gibi ifadeler hukuka aykırıdır.
Satıcının iade almama hakkı var mı?
Hayır, yapamazsınız. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre tüketicilerin mağaza ve iş yeri gibi satış noktalarında yapılan peşin satışlarda, satılan malın ayıpsız olması halinde değişim veya iade hakkı bulunmamaktadır.
Memnun kalmadığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?
Ürünü iade etmek için iade sebebinizi belirten bir talep ve orijinal faturayı (elinizde bulunan tüm kopyaları) göndermeniz gerekmektedir. Ürün seçimi sırasında uyumsuzluk sorunu yaşanabilecek ürünler için sipariş vermeden önce uyumluluk konusunda teknik destek almanız önemlidir.
Ürün iade şartları nelerdir?
1. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca, Alıcı, satın aldığı ürünü teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin cayma hakkını kullanarak iade edebilir.
Para iadesi yapmayan firmaya ne yapılır?
Şirket parayı iade etmezse ve tüketici işleminin bedeli kanunda belirlenen limitlerin altında kalırsa, işlemin yapıldığı veya tüketicinin ikametgahının bulunduğu yerdeki il veya ilçe tüketici hakem heyetlerine şikâyette bulunulması gerekir.
LC Waikiki fişsiz iade olur mu?
Mağazalarda satılan ürünlerin değişim/iadesi yasalar gereği üretim hatası (kusurlu ürün değil) olmadığı sürece zorunlu değildir. Ancak LC Waikiki mağazalarımızda kullanılmamış ve deforme olmamış ürünlerin değişim/iadesini 30 güne kadar fiş veya fatura sunarak destekliyoruz.
Değişim fişiyle iade olur mu?
Satın alma fişi/fatura olmasa bile tüketicinin iade hakkı vardır. Bu fişe eklenen mal için fatura veya benzeri belgenin iadesini talep edebilir; 3065 sayılı KDV Kanunu’nun 54 sayılı KDV tarhiyatı yürürlükten kaldırılmıştır.
İç çamaşırı iade edilir mi?
İç giyim ürünleri, tek kullanımlık şifre ile tüketiciye sunulan hizmetler, vücut bakım ürünleri vb. kozmetik kremler vb. ürünlerin iadesi, kullanılmamış olması koşuluyla mümkündür. Kullanılmış iç giyim ürünleri veya açılmış ve kullanılmış parfümler cayma hakkı kapsamında değişim kapsamına girmemektedir.
İade kabul etmemek yasal mı?
6052 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre tüketicilerin mağazalardan satın aldıkları ürünlerden cayma hakkı bulunmamaktadır. Kanuna göre mağazalar sattıkları ürünleri sebep göstermeden iade etmekle yükümlü değildir.
Tüketicinin cayma hakkı koşulları nelerdir?
Tüketiciler, mesafeli alışverişlerde (örneğin internet, telefon) 14 gün, kapıda ödemeli alışverişlerde 14 gün, taksitli alışverişlerde ise 7 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve ceza ödemeksizin cayma hakkına sahiptir.
Memnun kalmadığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?
Ürünü iade etmek için iade sebebinizi belirten bir talep ve orijinal faturayı (elinizde bulunan tüm kopyaları) göndermeniz gerekmektedir. Ürün seçimi sırasında uyumsuzluk sorunu yaşanabilecek ürünler için sipariş vermeden önce uyumluluk konusunda teknik destek almanız önemlidir.
Bir ürün iade edince para geri gelir mi?
14. Cayma hakkının kullanılmasından doğan masraflar ALICI’ya aittir. ALICI masrafları ödemez ise, masraflar iade tutarından düşülerek kalan bedel ALICI’ya iade edilir.